În cei peste 20 de ani de marketing media, de procese de branding și de rebranding, ne-am specializat în a da viață, personalitate și emoție unor idei sau concepte abstracte. Am fost și în pantofii omului de creație, și în cei ai managerului de promo sau marketing. Am trăit atât reveriile intense ale celui care propune campanii, slogane și scenarii, cât și justificările tăioase ale celui care le aprobă. Acest exercițiu al dedublării ne-a ajutat să temperăm excesul de creativitate cu raționamentul beneficiilor și al diferențiatorilor, să înțelegem în profunzime mecanismele proceselor de branding și marketare. Ne-am înfruptat din festinul creației, dar și din meniurile de post de la masa bugetării.
Implicarea în anumite decizii strategice ale celui mai puternic grup media din România ne-a învățat lecții vitale despre succes, risc, responsabilitate și muncă în echipă. Dincolo de previziuni financiare și planuri de business, am descoperit live secretele consecvenței și am aprofundat sub presiunea continuă a audienței arta de a spune povești sau frânturi de povești într-o încadratură sau câteva secunde.
Gândim 360⁰, creăm 100% din pasiune pentru branding și comunicare.